STK 200

news newsrobot
Středa Březen 17 12:02:58 CET 2004

Dakujem za pomoc, ale uz som to nasiel na webe. Obratil som sa na
konferenciu o pomoc, lebo ja niecom "doma" v Atmeloch.
Zdrojak k STK na seriovy port som sice nanasiel, ale mam scemy pre AVR ISP
na paralelny port pre rozne typy programatorov, aj kompatibilne s Atmel AVR
ISP. Ak Vam to nejako pomoze, dodam.

Co je najhorsie, tak som zistil, ze cely Atmel AVR programator je jeden LS
cip (cez parallelny port).

Ako ste spokojny s STK500, lebo teraz som si ho objednal.

Lubos

> Dal som do uschovne schemu vo formate pdf. Avsak nie som si isty ci vam k
> necomu bude, pretoze je potrebny soft do procaku. Viem ze AVRstudio ma
> updaty pre jednotlive kity ale ci to bude stacit to neviem (mohlo by).
>
> Ja osobne zhanam soft pre procesory v kite STK500.

Atmely.