Keil c51 a inline asembler

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:02:56 CET 2004

On Sat, 28 Apr 2001, HUDA wrote:

> Dobry den,
> mel jsem tytez problemy pri psani inline asm .
> Nakonec jsem vse resil externimi funkcemi
> v asm, ktere mam v knihovne xx.lib a kterou
> prilinkovavam k souboru. Delam v keilu 4.0.

Aha. No ja jsem ani nechtel psat cele funkce v asm, spis jsem mel na mysli
pripad kdy v nejake C funkci budu chtit mit kousek asm - treba z duvodu
presneho casovani, kdy chci mit jistotu ze to bude prelozene urcitym
zpusobem. Asi v takovem pripade bude nutne ten kus kodu mit jako asm funkci
v knihovne a prilinkovat to.

Dik za radu.