Mikrofony a SBLive

vojtek@centrum.sk vojtek
Středa Březen 17 12:02:55 CET 2004

Ahojte,
viete niekto poradit ako pripojit dva original mikrofony od
Creative k zvukovke SBLive! (samozrejme na linkovy vstup s
externym predzosilnovacom)?

Urobil som uz toto:
Na linkovy vstup, ktory je STEREO, som pripojil dva zosilnovace s
OZ NE5534 v klasickom zapojeni. Jeden JACK vyvod mikrofonu som
pripojil na vstup toho zosilnovaca a na druhy vyvod mikrofonoveho
JACKu som pripojil +5V, pre napajanie mikrofonu, tak ako je to na
mikrofonnom vstupe zvukovky.  Na moje pocudovanie to s PC
nefungovalo ! Je potrebne zapojit nieco specialne k mikrofonnemu
vystupu (trebars na zem alebo na Ucc nejaky odpor?) ?

Dakujem za skore odpovede, lebo dost ma to suri - potrebujem
urobit jednu stereo nahravku.

Miro Vojtek

K chatovaniu je tu http://www.XChat.sk
Založte si svoj mail na http://mail.centrum.sk