HC11

Petr Lascak hwsoft
Středa Březen 17 11:50:37 CET 2004

Andy Jancura pise:
> Ahoj,

> nejaka "free" verzia vygenerovala absolutnu hovadinu, tak kludne mozes
> zostat aj pri tych free.

 To neplati u Motoroly, pri pouzivani free vyvojovych prostredku nebyl problem,
 ale po zakoupeni Moduly od Cersoftu za cca 20k Kc, jich bylo pozehnane.
 Navic moznost testovani a nahravani pomoci Bootload modu je k nezaplaceni.
 A to muzete vyuzit i bez desetitisicu za komerci, ktera se vyplati jen
 pro opravdu velke projekty, ovsem musite mit i podporu vyrobce.
 Jinak je vam i komercni software k nicemu.

     Petr Lascak
p.s. zdrojaky v asm pro projekt s free as11 mel cca 300 kByte s minimem komentaru.