Amiga

pavel prochazka hacesoft
Středa Březen 17 11:50:36 CET 2004

Dobry den,
zapomente na stavbu nejakeho nahradniho zdroje pro AMIGU. Proc taky kdyz PC
 zdroje jsou lepsi a hlavne vykonnejsi nez originalni. A navic jsou zcela
 za bapku. Daji se sehnat za 500 Kc. Novy zdroj k amige se da take sice porudit
 ale stoji asi 1500 Kc. Pokud mate zajem o zapojeni PC zdroje k AMIGE tak
 se podivejte na moje internetove stranky, kde naleznete i dalsi sikovne napady
 k amige, jako pripojen PC mouse k Amige. Adresa je PROCHAZKA.ZDE.CZ

s Pozdravem
Pavel Prochazka
hacesoft@mujmail.cz

podivejte se na moje stranky: