Hlasova synteza aneb mluvici Atmel

Jiří Drozd xgeorge
Středa Březen 17 11:50:36 CET 2004

  Hallo ALL,
nedavno tu bezela diskuze o halsove synteze, pan Libor Kavan mi dokonce
poslal v tap formatu ruzne hlasove programy pro ZX Spectrum (za coz mu
velice dekuji). Jelikoz se programovanim mikroprocesoru (Atmelu) zabyvam,
chtel jsem program predelat ZX=>Atmel, jenze jsem narazil na maly (ale
celkem podstatny) problem. JAK PREVEST PROGRAM V TAP FORMATU DO NEJAKE
CITELNE PODOBY ? Tim myslim jak udelat "citelnou" kopii RAM pameti Spectra s
nahranym hlasovym programem. Spustit program v ZX simulatoru, napsat tam
program v Basicu na editaci RAM a rucne to prepisovat se mi jevi jako
ponekud velmi nestastna metoda. Nevite nekdo jak na to jinak ???

Diky Jirka

Ziskejte penize za surfovani - http://www.reklanet.cz/?ref=3997