Java Virtual Machine pro jednocipy

Pavel Kriz pavkriz
Středa Březen 17 11:50:35 CET 2004

Tak si nakonec odpovim sam na vsechno:

> Uff, tak z tohohle jsem se posadil na zadek. Muj tichy udiv je
> nepopsatelny.

... a tak dychtivy, ze mi to stoji za ty provolane impulzy.

> Exituji nejake stranky s takovymi projekty "kaficka" na jednocipech ???

http://www.rtjcom.com/
Takze simpleRTJ je napsana v C, takze by mela byt zkompilovatelna na kde
co (pro HC11 existuje specialni verze napsana v asm optimalizovana na
velikost 7kB - ostatni 16bity maji VM kolem 17kB - 8051 ma 33kB). Co se
tyce pameti, jsou k dispozici 3 pametove modely.

S tim AVR bych si tak jisty nebyl, protoze nevim, kam tech 17kB
napechovat - snad jedine do ATmega, kdyby to bylo pod 16kB tak by
stacila i ta mensi verze, no ale stejne :-(((
Z uvedenych platforem se jevi pekne ARM. Ale to uz na nej dam radsi cely
Linux (upozornuji, ze tohle je bez smajliku!).
Realisticky bych to videl na zrychleny klon '51-ky od Dallasu - na tom
to muze behat obstojne.

> Co je to "simple RTJ" (multi-threading by to rozhodne chtelo)?

... jeste jednou: Real-Time Java

> Presne ta zalezitost s AVR by se mi libila - pokud mam kvuli nedostatku
> programove pameti neco interpretovat z "pameti dat", proc ne Javu? (i
> kdyz je to trochu tezky kalibr).
>
> Asi by to taky chtelo, aby ta Virtual Machine umela strankovat pamet...

Zda se ze umi; pripadne neni problem obslouzit temer jakkoliv zapojenou
pamet.

> Kdyby neco takoveho existovalo, asi bych chrochtal blahem.

...chrochtam....
...a zase mam co delat (ne ze bych jinak nemel)...

> Bye, Pavel

Bye, Pavel :-)))