Java Virtual Machine pro jednocipy

newsrobot newsrobot
Středa Březen 17 11:50:35 CET 2004

Napr. aj

http://www.ibutton.com/TINI/index.html

je skutocne velmi dobra implementacia JVM s Dallas 390 cipom. Co je skutocne
velmi pekne je to, ze to chodi po Ethernete a stoji cele osadene (skutocne
len plug-in-play) za 50,- USD. Mam to tu na stoje a skutocne to za tie
peniaze stoji. Da sa to rozsirovat aj o pamat, perigerie, RS232, RS485,
SMTP, HTTP, atd. Jednoducho COOL !!!
Ak by bol zaujem, tak mozem uverejnit skusenosti.

Lubos