PCI - Drivery pro Windows

Stepan Hruska stepan
Středa Březen 17 11:50:34 CET 2004

> Zdravím,
>
> Dělal jsem pár driverů pro PCI karty a tak bych mohl poskytnout nějaké ty
> informace.

Pro jakou platformu? Potreboval by jem poradit s psanim driveru pro merici
ISA kartu.
Driver by mel byt pro w98 a w2k. Mam nainstalovane Visual C++ a ddk pro
win2000
a win98. Ale nevim jak na to povedlo se mi provest kompilaci nekterych
prikladu.
Ten ze ktereho se snazim vychazet je genio. Prave jsem "zamrznul" v mrtvem
bode a nevim
jak dal. Jestli je mi schopen nekdo poradi budu velmi rad.

Stepan Hruska

Institute of Organic Chemistry and Biochemistry
Academy of Sciences of the Czech Republic
Flemingovo nam. 2, 166 10 Praha 6
Czech Republic
stepan@uochb.cas.cz