PCI

pavel prochazka hacesoft
Středa Březen 17 11:50:34 CET 2004

> Jinak co se týká toho hardwarového připojení na Amigu, nejsem
 si jistý zda
> je to rozumný nápad, protoµe PCI karty potřebují také podporu
 BIOSu, coµ
> nevím jestli je na Amize přítomno (s největąí pravděpodobností
 není), takµe
> nevím nevím.
PROC to neni dobry NAPAD!?
Mate pravdu ze AMIGA nema BIOS, a take k cemu. To je specialita PC stroju.
Ja jsem se take zajimal o tuto moznost, pripojit nejakou ISA PC kartu. PCI
 je dost slozita. U PC karet ISA je problem jen s grafickou kartou. Ty vetsinou
 obsahuji nejakou PROMku kde jsou nejake obsluhy nejakych specialnich sluzeb
 (Pamet by se musela predelat pro motorolu). Ale porty, radice HD a FD a atd.
 by nemeli byt problem. Jake ma ta ci ona karta registry si musite zistit
 z PC BIOSu nebo z drivery ktery je u dane karty. Treba porty jsou soucasti
 PC BOISU, staci si od PC-Kamosu jak je programovali na urovni strojoveho
 kodu a bez pouziti obsluznich rutin v BIOSu. Nebo si sezente nejaky ten stary
 BIOS, treba z 286-ky a ten pak dissasemblerujte a pak si to prevedte na adresy
 ktere pouzivete pro obsluhu dane karty v kodu pro CPU motorola. Docela me
 zajima tato vase iniciativa. Dejte vedet jak se vam dari.

s Pozdravem
Pavel Prochazka
hacesoft@mujmail.cz

podivejte se na moje stranky: