Jak pretvorit monochrome na grayscale

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 11:50:33 CET 2004

Dobry den,
vcera jsem poslal do uschovny schema monitoru od pocitace AMSTRAD PCW,
kteryzto je rizen dvema fousy TTL H. Sync a Video, tudiz umi jen svitit nebo
nesvitit nic mezi tim.
A to bych potreboval zmenit, abych ho mohl pouzivat k jinym pocitacum.
Uz jsem se v tom trochu vrtal, ale bohuzel nemam zkusenosti z TV a odvozenou
technikou.

Z pocitace MZ 800 mi lezou tyto signaly:
GND
HS
VS

Na HS monitor normalne reaguje (vyzkouseno se signalem I - zobrazuje
kontrastni casti obrazu a s primitivne, odpory, sloucenym R+G+B+I - uroven
prahu, co je videt a co ne se posune)

Takze problem je jaky pouzit zesilovac videosignalu, tak abych mohl obejit
TTL cestu a pripojit to rovnou k obrazovce - to je kamen urazu, ja vubec
nevim co ta obrazovka chce.
Zkousel jsem jednoduchy tranzistorovy stupen (jeden tam uz je - ten jsem
vyuzil take), ale nedal se sestelovat ani zdaleka rozumny kontrast ani jas.

Diky za radu
Jakub Ladman