Hlasova synteza aneb mluvici Atmel

Pavel Kriz pavkriz
Středa Březen 17 11:50:33 CET 2004

Ted jsem to tady psal! Ulozte program v simulatoru jako SNAP! Popis .SNA
nemam, ale na zacatku bude stav procesoru a pak uz RAM v binarni forme.
Muzete zkusit i snap .Z80 -  je jednoduse komprimovany, ale je k nemu
dokumentace u simulatoru spektra Z80 (shareware).

Pavel

PS: Dluzite mi jeden telefoni impuls ;-)