Vakuove Displeje

JayBee jaybee
Středa Březen 17 11:50:32 CET 2004

Zdravim,
   Pred casem mi tatik donesl z prace docela pekny displej od nejakeho
elektronickeho tepelneho regulatoru od firmy Honeywell. Trochu jsem se dival
po internetu a zjistil jsem ze to bude pravdepodobne "vakuovy fluorescencni
displej". Je to v docela hrubem skle a kdyz to bylo zapojene v tovarne, tak
to svitilo. Ma to dve rady (6+8) alfanumerickych znaku, nejake pomocne
symboly a stupnici. Celem asi 250 segmentu. Cele to ridi obvod SN75518, mam
k nemu datasheet a zjitil jsem ze v podstate prevadi 32 seriovych bitu na
paralelni. Pak je tam jeste jeden maly cip UCN 5810 AF. O nem jsem nenasel
nic. Cely displej je pripojen 9 vodici.
No a ted k otazkam. Chci tento displej rozhodit ale nevim jak. Neni mi totiz
jasne jak staci tech 32bitu na vsech 250 segmentu. Dale vubec nevim cim se
to napaji. V datasheetu psali neco o 60V ale nez si necham nekde udelat
trafo tak by jsem si to rad overil abych to treba nespalil. Proto hledam
nekoho kdo z tim ma nejake zkusenosti a byl by mi ochoten poradit.

S pozdravem

Jan Babjak

--
jaybee@volny.cz