Vakuove Displeje

Pavel Krejci xkrejcip
Středa Březen 17 11:50:32 CET 2004

>No a ted k otazkam. Chci tento displej rozhodit ale nevim jak. Neni mi totiz
>jasne jak staci tech 32bitu na vsech 250 segmentu.
Mam doma fluorescencni display z hraciho automatu a tam je
16 16ti segmentovych znaku - 32 noh + 2 na zhaveni.
Dela se to multiplexem. Zapne se zhaveni a pak se dava napeti
cca 30V na mrizku a segmenty. Funguje to v podstate podobne jako elektronka.
Pri mem experimentovani se mi podarilo pri vetsim zhaveni snizit napeti na mrizce na 15V.

>Dale vubec nevim cim se
>to napaji. V datasheetu psali neco o 60V ale nez si necham nekde udelat
>trafo tak by jsem si to rad overil abych to treba nespalil. Proto hledam
>nekoho kdo z tim ma nejake zkusenosti a byl by mi ochoten poradit.
Pokud pisou 60V, tak 60V ale to je na mrizku a segmenty. Pak tam bude nejake zhaveni,
kde zalezi spis na proudu nez na napeti.(Jsou tam videt takove dratky natazene pres cely
diplay tesne pod sklem) Na 60V to bude brat mene nez 1mA vetsinou je tam nejaky jednoduchy
spinany zroj (1xT, L, D, C).

Pavel Krejci