Vakuove Displeje

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 11:50:32 CET 2004

Dobry den,

zminil jste se, že popisovany display tvori s plosnakem jakysi modul, proto
jeste doporucuji podivat se zda jako celek to neni nejak označene. Vyrobci
regulatorů (i jini) totiz vetsinou pouzivaji displaye i radici, ktere jim
dodavaji specializovane firmy. Pak se pod označenim, ktere je na plosnaku
skryva vetsinou display + radic a prislusne DC/DC menice a to cele se pak
pripojuje serive a napaji 5V. Kdyz tam oznaceni bude, zkuste na i-netu
vyhledat zda se nejedna o tento pripad, pak by Vam i aktivace sla lepe,
protoze v katlistech byva i popis rizeni modulu....

S pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r .o.
Jateční 847
415 01 TEPLICE