HC11

Petr Lascak hwsoft
Středa Březen 17 11:50:30 CET 2004

Andy Jancura pise:

> Dobre, poopravim sa : nejaka "free" verzia C, samozrejme free asembler
> funguje dobre.

 u portu gcc ma clovek moznost kdykoliv zjistit co presne se vygeneruje.
 je take pravdou, ze zatim neni gcc tak optimalizovane jako
 IAR, COSMIC a dalsi .

> Tiez mam podobne skusenosti a preto uz nekupim nic low-cost, co dopredu
> riadne nevyskusam.

 bohuzel problem je jak to vyskouset. Napriklad vetsina problemu se projevila
 pri pouzivani "oken" programu a dat zaroven. Potom je zvlaste dulezita jiz
 drive zminovana podpora vyrobce.

> Petre, myslim ze obaja sa zhodneme na tom, ze HC11 je este stale velmi dobra
> a aj v dobe AVR + 18Cxxx urcite s nimi drzi krok.
>
> Ale zial doma je absolutne k nezohnaniu... A hlavne z hladiska servisu je
> tento fakt rozhodujuci.

 Zakladni typy HC11E1 a A1 vede GM, bohuzel myslim ze jen PLCC. Jinak asi tak
 od 10 kusu sezenu jiste od distributoru AWnet, Rystom a pod. I v lepsi cene
 E1 cca 150,-/baleni(25ks).
 Problemy jsou s novejsimui derivaty F1 i Kx, resp E9 (EEProm verze).
 Samozrejmne zalezi na kazdem co si zvoli, mne se libi i Toshiby a MSP430
 od TI, ale to jsme jinde co se bastleni tyka.

     Petr Lascak