Vykonovy odpor

rotta, spol.s r.o. rotta
Středa Březen 17 11:50:29 CET 2004

Kolegove,
pokud potrebujete jakekoli specialni soucastky, ozvete se na muj mail
rotta@rotta.cz. Jsme prodejci fy Farnell a radi Vam zasleme zdarma katalog
Electronic Components (ca 70.000 polozek). Prosim, nepiste do konference, at
z toho nedelame obchod.
Pouze pro zajemce z CR, na Slovensku Farnell zastupuje fa Dialogue, s.r.o.

S pozdravem
J. Rotta

P.S. Ty odpory v nasem katalogu pochopitelne jsou.

---