Jeste jednou vyvevy

hdc@atlas hdc
Středa Březen 17 11:50:29 CET 2004

No nez tu pusu, tak v dobach miru a uspechu byl ve "Vede a technice mladezi"
( to byl casopis)
byla takova rubrika "udelej si sam"

No a v te rubrice se "vyveva" udelala z pumpicky na kolo, kde se obratilo
tesneni pistu, tak ze to pak
pri tahu za rukojet salo vzduch hadickou. Asi ti bylo lepsi nez pusou.
Na pritlaceni dvou ploch k sobe by melo stacit par zatazeni.

KOTTAS

>Jeste jsem udelal jeden pokus - pusou udelam podtlak -80kPa, takze je
mozne, ze by se dalo delat plosnaky i bez vyvevy ;-))).