Radiova linka

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:50:28 CET 2004

Hello Pavel,

?tvrtek, 7. z??? 2000, you wrote:

PK> Jinak par zkusenosti s bezdratovymi pojitky WaveLAN:
PK> Stroj proxy.gybon.cz je v tuto chvili pripojen k internetu prave
PK> WaveLANem (ta velka pismena v nazvu si to nezaslouzi) od CZcomu (dnes je
PK> nazev World-online, ale jinak se nic nezmenilo). Slovo pripojen jsem
PK> pouzil pouze pro srozumitelnost, protoze spolehlivost je naprosto
PK> otresna. Podle kuloarnich informaci jde technologie wavelan (tedy
PK> accespoint <-> multi client) "do kytek". Delam vsechno proto, aby jsme
PK> se prepojili na Breeze!
PK> Podle jinych kuloarnich informaci se mozna na trhu objevi dalsi moderni
> [...]

Abych rekl pravdu, postavili jsme na WaveLanu sit (5 samostatnych
pocitacu, jedna lokalni sit, Acces point, Bridge), a vetsi shit nez
WaveLan jsem nevidel. Davali jsme to dohromady 3 tydny, a potom jeste
3 tydny lide od Lucentu.
Ted budeme davat dohromady neco podobneho, tak zkusime Micronety. ty
vyrabi neco podobneho, a za podobne ceny. Nastesti mame moznost si to
pujcit, a kdyz to nebude stat za nic, tak to vratime.

To All: Nezkousejte stavet na WaveLanech nebo technologiich od Lucentu
nejakou rozsahlejsi sit !!! Je to skoro sebevrazda.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
  http://afilip.kgb.cz
        ICQ:64650313