ISp Latice (GAL22LV10)

Tomaš Marn tmm
Středa Březen 17 11:50:26 CET 2004

> [...]

>dostupnymi prostredky pro vyrobu atd.
>Takze teto problematice vlasne rozumim malo, videl jsem jenom architekturu
>GALu blokove zrovna jako ten jezevcik zu anglictinu :-)
>Proto tomu moc nerozumim...
>Mam sehnat proste informace pro nase programatory o prostredcich jak
>softwarovych tak hardwarovych pomoci kterych by slo pracovat s ispGAL,
>protoze doposud pouzivali pouze GAL-y
>v DIL pouzdrach programovanych pres nejaky GALBLAST nebo tak nejak.
>Takze se mi jednalo o nejake srovnani prace s gAL a ispGAL, ktery bude v
SMD
> [...]
>Doposud jsme pracovali pouze s kontrolery Scenix SX28 a SX52, kde byl jeden
>sotware obsahujici i debuger, dale kabel kterym se to ze seriaku nahralo do
>tech svabu.

>Vcera jsem si stahl nejaky ispDesignEXPERT ,  staci mi tedy na
>naprogramovani ispGAL-u tento software ve spolupraci s tim kablikem?

>Promin za ty otazky jestli se ti zdaji byt stupidni, ale snazim se to
>pochopit :-))
>Dokazes mi to popsat nejak laicky? Nebo mi pripadne doporucit vhodnou
>konfiguraci sotware i hardware pro tuto praci?

Jo, promin, lezim uz tyden nad jednim projektem a slovy klasika: "nechodi,
stale nechodi......"

Takze zjednodusene rozdil mezi ispGAL a GAL je ve dvou zakladnich bodech
1. cena a dostupnost - ispGALa sezenes v podstate jedine u HTeurep a opravdu
se nesnazi byt vstricni
2. programovani - ispGAL se programuje podobne jako  Scenix - zapajis a
naprogramujes pomoci kabelu
Nesmis ovsem zapomenou vytvorit si pro to konektor...... hi
Pro vyrobu je to vyhoda v snazsim programovani a v pripade SMD montaze je to
opravdu prinos - snazsi
upravy, neni nutnost osazovat patici.......
Ovsem pri vetsich seriich to z technologickeho hlediska straci vyznam

Programovani.
1. Navrh - k tomu je vhodny prave zminovany soft "ispDesignEXPERT" dokazes
prelozit rovnice (schemata) nejenom
pro ispGAL, ale i pro normalni GALy a pro dalsi obvody od Lattice - ispLSI
2. Programovani - vlastni nahrani jedec souboru do ispGAL - k tomu
potrebujes "ispVM System" - je ke stazeni
opet na strankach Lattice a kabel - popis opet na www. Kabel se pripojuje k
beznemu SPP paralelnimu portu
a necha se tak za hodinku sbastlit.

Jo, soft musis registrovat. Registrace je zdarma a poskytne ti licenci na
obdobi 6 mesicu. Ale neni problem
ji obnovit - delam to uz zhruba dva roky. Licence je vazana na cislo
primarniho HDD - opet neni problem toto
cislo zmenit - staci NDE.

Jinak pokud to nechces stahovat, mam to kompletne na CD - katalogove listy,
aplikacni poznamky, SW ve verzich
7.1 a 8.0. Celkem asi 300 MB

Snad to je vycerpavajici, pokud mas dalsi otazky, klidne se ptej, uz jsem se
konecne prospal :)

TM

PS: Konkretne pro GALBLAST mam redukce DIL - PLCC, mozna by to byla snazsi
cesta

..