ISp Latice (GAL22LV10)

Marek Krenželok asko

From: Marek Krenželok <asko@rebol.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Sunday, September 10, 2000 2:36 PM
Subject: Re: ISp Latice (GAL22LV10)

SMD
> pouzdre na desce s cehoz vyplyva nutnost jej programovat "isp"
> Doposud jsme pracovali pouze s kontrolery Scenix SX28 a SX52, kde byl
jeden
> sotware obsahujici i debuger, dale kabel kterym se to ze seriaku nahralo
do
> tech svabu.
>
> Vcera jsem si stahl nejaky ispDesignEXPERT

dneska jsem zjistil, ze prece jenom nejsou ty stranky od Lattice tak
prehledne jak pise Tomas, protoze
pri stahovani software
http://www.latticesemi.com/lit/html/starter/ispde_starter.html

pisou , ze soubor lsc_de3.exe ma 17.6M  a pri stahovani mi stahne nejakych
5.56M, tudiz jak ho chci spustit hlasi chybu.
dale ten ctvrty "options" exe-soubor nejde stahnout prozmenu vubec.....

bud tomu nerozumim nebo..........

podarilo se to nekomu uspesne stahnout?

,  staci mi tedy na