DS18b20

Kaspar Pavel, Ing. Kaspar
Středa Březen 17 11:50:25 CET 2004

Pokud se podivate na registry, zjistite, ze teplota je jinak reprezentovana.
Rovnez vypocet pro zpresneni teploty (registry REMAIN apod.) se zde
neprovadi. Rutiny pro komunikaci po 1-wire, vypocet CRC apod. jsou ovsem
stejne.
Ve svem mailu jsem neuvedl zcela presne, ze cekaji na DS18S20, 18B20 od nich
mam take. Jinak ukonceni vyroby DS1820 je jiz dlouhou dobu avizovano a HT
Eurep na to odberatele jiz nejmene pred 9 mesici upozornoval.

		S pozdravem

				Pavel Kaspar

-----Původní zpráva-----
Od: k.kral@atlas.cz [mailto:k.kral@atlas.cz]
Odesláno: 11. září 2000 15:34
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: RE: DS18b20

Je to jinak

DS18B20 jsem od HT Eurep kupoval uz pred mesicem a tak je asi maji, cena cca
150Kc/ks.
Pokud nechcete vyuzit nove funkce tak je to cele SW kompatibilni s DS1820.
Mohu poskytnout zdrojak x51 pro komunikaci.

Pozor sveho casu jsem nekde sosnul utilitky pro ovladani DS1820 pro AT
89C2051
jde o 3 soubory
temp.a51   ............. main soubor
ds.a51	   ............. ovladani DS 1820
time.a51   ............. moje casovaci podprogramky

POZOR komunikacni rutina a cekaci smycka je napsana blbe a nechodi to.
Ja sam tim ztratil 3hodiny.

Hi
K.Kral