Fw: Trochu C-cka

Jan Babjak jaybee
Středa Březen 17 11:50:24 CET 2004

Abych to jeste trochu upresnil a pridal co jsem zatim zjistil. Takze v BC3.1
to funguje jen kdyz to spustim v DOSu Pod Win98 to nejede ale v Pacsalu to
jede jak pod DOSem tak pod Win98. Vypada to ze C-cko prisupuje nejak jinak k
portum nez pascal a WINDOWSum se to nelibi. Takze je potrebuji nejak
presve¨dcit aby to fungovalo.