ETA 1400

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:50:23 CET 2004

>Inu, spotrebni vyrobek. Doporucuji trifazovy prumyslovy vysavac.

Nase rodina oplyva vyrobkem ETA 2406 a ten trochu jiskri a smrdi uz od
zacatku. Osobne ale s temito nebezpecnymi vyrobky nemanipuluji, moji
domenou je cirkularka, hoblovka a jine neskodne stroje.

Vzpominam si, jak u nas jednou byli obchodni zastupci a nabizeli neco jako
'uklidovy system'. Ale podezrivam je, ze to byl vysavac s bohatym
prislusenstvim. Z unikatnich vlastnosti mi ulpely v pameti zejmena obratky
motoru, asi 30000ot/min, a zejmena pak cena, asi 60000Kc. Kdyz uvazim, ze
jsou to pouhe 2Kc za otacku, byla to vlastne vynikajici nabidka ;-). Ale to
uz utikam od tematu.

J. Hanzal

P.S. Za prikladne preklepy se omlouvam, pokousel jsem se sehnat ucebnici
'Piseme na stroji vsemi sedmi' ale zatim bez uspechu...