Chybove hlaseni Eagle

David Belohrad belohrad
Středa Březen 17 11:50:22 CET 2004

kde o to, ze smd soucastky jsou v eaglu delane v nejakem zajimavem rastru. kdyz si treba vezmes
pouzdro 1206, tak pokud tahnes spoje smerem delky soucastky, tak ti spoj do rastru padne, ale v
okamziku kdyz tahnes spoj kolmo na ten puvodni, tak spoj uz do rastru nepadne (jednoduse receno
originy SMD plosek nepadnou do stavajiciho rastru). no a pokud nastavis autorouterovsky grid tak,
ze on nema originy SMD plosek v rastru, tak tam nemuze routovat, protoze proste nepoklada spoje
mezi rastr. nejlepsi metodou je zvolit grid autorouteru jako finest, ale i toto neni moc dobra
idea, protoze pak budes mit vsechny spoje mimo rastr.... - no kazdopadne dusledkem spatneho rastru
je prave ta hlaska
d.