A/D prevodnik a komprimator

"Zíka Aleš, Ing." @regina.gin.cz "Zíka Aleš, Ing."
Středa Březen 17 11:50:22 CET 2004

> To ja bych navrhoval daleko jednodussi reseni. Ta telefonni
> ustredna se mi
> moc libi, jen ji to chce zautomatizovat. Co tedy tim datovym
> pojitkem ridit
> provoz dadiostanic (napr. na 4 kanalech na CB, ale pasem s generalnim
> povolenim je vic) a rikat jim na ktery kanal se maji prepnout
> a kdy ma ktera
> vysilat. Urcite by to vyslo levneji, nez delat ten strasny vyvoj.

	To nas taky napadlo, ale problem je, ze zavody vetsinou trvaji cely
den (tak od 9 do 15 ale nekdy i do 18 hodin) a po celou dobu potrebujeme
volny pasmo. Napr. kdyz to stavime v Praze Troji, tak nam nekdy pujci
vysilacky (nevim, ktere pasmo) a dost casto, se tam prekrikujeme s
taxikarema. A pokud se to stane vprostred zavodu, a nenajdem nic volnyho, je
to tezkej pruser, body budou sbirat rychli poslove, coz zpozdi vysledky o
cca 10 minut, tabule s aktualnim poradim je k nicemu, nedejboze, aby byl
prenos v TV, pak je to celostatni ostuda (doporucuji si jeste zitra a
pozitri privstat, od 5:00 je prenos ze Sydney, naji moc peknej kanal, ted
jsem zaslech, ze prej Hilgertova ma zlato!!!!!).
	Nevim, mozna se plasim zbytecne a tohle neni problem, s radiovam
spojenim nemam  zkusenosti, ale opravdu potrebujem spolehlivy prenos po cely
den a i parminutovy vypadek je velkej prusvih, proto jsme chteli jit na
DECT, ktery neni tak rozsireny, má kratky dosah a navic si volny kanal hleda
automaticky. Rad uvitam nejake podrobnosti o moznem vyuziti verejnych
radiovych kanalu.

			Ales Zika
			Pelhrimov

			e-mail: Ales.Zika@pel.cb.ds.mfcr.cz