No subject

Honza Krejsa barborak02
Středa Březen 17 11:50:21 CET 2004

Dobry den,

Opět se s velkou duverou obracim na vas obracim. Mam male potize s
demodulaci audio signalu pomoco FM modulace s pouzitim obvodu 74hc4046.
Kvalita signalu je dalo by se rici perfektni, ale vždy at uz moduluji signal
na stredove frekvenci 200 khz nebo 1 Mhz, tam zhruba konci prenosove
moznosti levnych laserovych diod, vždy se po demodulaci objevi takova nejaka
ozvena, velmi ticha, takove jakoby chrceni ozyvajici se v momentu například
mluveni. Podobny efekt jsem nekdy slysel i u bezdatovych telefonu. . Moc to
nevadi, ale prece jenom to není uplne super tak, jak bych chtel. Vim, ze
urcity sum při demodulaci vznika diky jejimu principu, ale ten by mel byt v
nadakustickem pasmu. Mam s timhle někdo nejake zkusenosti ci ma někdo nejaky
napad, třeba jaky by byl vhodny filtr a podobne? Cim toto ruseni zcela
odstranit?

Podotykam ze jsem takto sestrojil kompletni laserovy telefon, kterz chodi
asi na pul kilometru, ale chtel bych odstranit tuto poslední kosmetickou
vadu.

Dekuji Honza Krejsa