Komplet video na RGB + Y

Miroslav Draxal evik
Středa Březen 17 11:50:21 CET 2004

Jo s tim titulkovacem me to nenapadlo, podivam se a jeste se ozvu.

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of
Martin.Landa@pvt.cz
Sent: Monday, September 18, 2000 9:36 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: RE: Komplet video na RGB + Y

Urcite vyslo i neco v AR. Např. ve videotitulkovaci se podle me musi signal
opet rozlozit na RGB, nebo videl jsem planky ruznych videodigitizeru kde se
taky musi video signal rozlozit na RGB pred digitalizaci. Myslim, ze na to
existuje i nejaky IO, zkus nahlednout do katalogu GM (analogove obvody).

Martin

---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.

---