MP3 stavebnice WAS: Re: Chyby dekoderu MP3 STA013

Tomas Drajsajtl tomas.drajsajtl
Středa Březen 17 11:50:21 CET 2004

>A budete to take jako stavebnice za prijatelnou cenu nebo
>chcete jen prodavat finalni pristroj?

No, chtel bych spis najit vyrobce, ktery by to stavel a staral
se o to za me a daval mi pouze nejaky maly peniz a ktery by
bud prodavaval stavebnici nebo finalni vyrobek. Myslim,
ze druha moznost by se vyplatila vic.

Ovsem pri navrhu prehravace jsem tak trochu pocital s tim,
ze by to nekdo chtel jako stavenici, takze mezi zakladni deskou
(tou zelenou :) a displejem je obycejna RS-232. Je tudiz
schudna verze nabizet stavebnici zakladni desky, stavebnici
nebo schema zdroje a popis protokolu na seriove lince a ovladaci
panel si muzete navrhnout sami dle svych potreb, ten velky
graficky displej neni zrovna nejlevnejsi a tvori vice nez tretinu
ceny soucastek. Na displej je znatelna (asi 35%) sleva od 100 ks.
Pro pristi mesice mam jeste v planu navrhnout levnejsi variantu
ovladaciho panelu s dvou- nebo ctyrradkovym textovym displejem.

Ing. Tomas Drajsajtl