Dotaz na mobilni komunikaci.

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:50:21 CET 2004

Hrozne moc zalezi na typu mobilu. Z duvodu dostupneho softwaru bych
doporucoval Nokii od 5110ky vyse. K tomu je sice software (misto te PCMCIA
karty) za cca 5kKc, ale znate Internet ... K tomu jeste potrebujete datovy
kabel originalne za cca 1,6kKc, ale da se postavit za cca 250 Kc (pokud si
nekoupite chytrejsi Nokii, ktera ma infra port). Pozor, pokud nevite, co
delate, muzete si s vlastnorucne postavenym kabelem mobila odpalit!

						Jakub Serych