OT Hvezdy cas

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 11:50:19 CET 2004

> chtel bych si postavit hodiny ukazujici hvezdny cas. Coz o to postavit
> hodiny neni problem, ale zajimalo by me, jestli nekdo z vas nevi jak
> hvezdny cas vypocitat. Je to sice hodne OT, ale je tu prihlaseno mnoho
> lidi, treba tu je nekdo kdo to vi.

Na tohle budete potrebovat rovnici pohybu zeme kolem slunce.
Jednou jsem ji nasel na internetu, myslim ze to bylo cosi okolo
navigace, z nejake jachtarske stranky. Teorie se da najit
na ruznych univerzitnich serverech, ale ty jachtari to tam
meli v uz v C. Bohuzel si nepamatuji URL, ale nasel jsem
to behem pul hodiny, tak to snad nebude tak utajene.

Ales Prochaska