FW: Vymazani PIC16F84A

Bilek Jaroslav JBilek
Středa Březen 17 11:50:16 CET 2004

Dik, v tom pic listu jsem nasel neco podobneho jak pisete.
(Yes. If you're using a programmer designed for 16F84, there's a slight but
> important difference: for 16F877 (and 16F84A), there's Begin Erase Prog.
Cycle
> which is 001000 and Begin Programming Only Cycle which is 011000. )
Zkusim to s nejakym novjejsim programatorem. Ja pouzivam jednoduchy JDM
pres seriovy portr a PIP02. Mam jeste jeden pres paralelni port ale ten JDM
mi zatim
bohate stacil.
Jaroslav