Re: vícenásobný registr

Ondrej Nezhyba nezhyba

From: Tony Malecky <Tony@zpaul.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, September 27, 2000 9:30 AM
Subject: Re: vícenásobný registr

> 32 IO linek maji bezne procesory 8051, treba od atmelu AT89C51 v cene
kolem
> 100kc.

No jo, to ja samozrejme vim, jenze to ma byt umistene na PC/104 (v podstate
ISA) karte k prumyslovemu pocitaci a dalsi procesor tam nechci, protoze by
se s tim mimo jine problematicky komunikovalo (seriovou linku volnou nemam).
Na te karte by melo by mel byt konektor na 2x16 displej, konektor na 6x4
maticovou klavesnici a 8 I/O linek na svorkovnici. Ovladat by se to melo dat
z Linuxu. Urcite by se to dalo udelat s nejakyma 74573 a74374, ale ted mi
jde spis o eleganci reseni.