DS1820

plupinek@synthesia.cz plupinek
Středa Březen 17 11:50:16 CET 2004

Preju Vam hezky den,

potreboval bych poradit ohledne komunikace na 1-Wire sbernici.

V projektu mam zapojit 21 cidel DS1820. Podle Application Notes by nemel
byt problem s mene nez 70 cidly na sbernici, kratsi nez asi 200 metru.

Pouzil jsem kabely pro PC site (twisted pair 4x2 CLASS 5, vyuzity tri
vodice, data a GND krouceny, +5V samostatne). Do šesti čidel zapojenych
kabelem celkem asi 10 m dlouhym to chodi treba tyden bez chyb ve cteni nebo
CRC. Kdyz se prida delsi kabel (dalsich 10 m) s cidlem na konci, tak to
zacne blbnout. Obcas to nacte s chybnym CRC, obcas to vrati same FF  .
Kabelem (zkrat, preruseni) nebo vydnym cidlem to neni (vyzkouseny miliony
kombinaci : -)))) )

Konkretne pri cteni +17C to vraci dva byty 22 00, pri chybe to nacte 22 80
a samozrejme s chybnym CRC.

PullUp rezistor jsem zkousel od 4k7 do 1k2. Mam dat tvrdsi?

Termin dokonceni se blizi, a ja se obavam, ze budu muset presvedcit
zadavatele, ze mu musi 6 cidel stacit.

Budu Vam neskonale vdecen za kazdy namet k odstraneni teto chyby.

Dekuji

S pozdravem

Petr