vyvojove prostredky Lattice ispLSI

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:50:14 CET 2004

Vcera jsem probiral CD od HT-Eurep, kde jsou mimo jine take vyvojove
prostredky pro programovatelnou logiku Lattice-Vantis.

DesignExpert jsem se neodvazil nainastalovat, neb pozadoval asi 400MB
prostoru (a s tak slozitym softwarem bych se stejne nenaucil pracovat :-).

Naproti tomu Synario je mnohem skromejsi ve svych pozadavcich na prostor.
Prochazel jsem tutorial, ovsem chybi mi v nem nejake soubory, takze jsem
mnoho nepokrocil. Z jedineho prikladu jsem toho moc nepochopil, help je
sice dobre napsany, ale vice konkretnich, rekneme i primitivnich prikladu
mi chybi.

Mohl by nekdo znaly problematiky doporucit cestu, kudy by se mohl ubirat
uplny zacatecnik, aniz by si musel porizovat novy harddisk?

J. Hanzal