Osciloskop a logicky analyzer do PC

Jirka Netopil JNetopil
Středa Březen 17 11:50:13 CET 2004

Moje predstava je takova, ze SW sleduje stav na vstupech
a po splneni nastavene podminky zahaji mereni po predem
danou dobu predem danou rychlosti vzorkovani, a mereni
bude probihat v ThreadRealTimePriority se zakazanyma
prerusenima. Tento rezim sice nepovoli Windows NT/2000,
ale ve Windows 95/98 by to melo byt velice presne (bohuzel
neprerusitelne). Samozrejme ma moznost i prubezneho
sledovani signalu, ale to se ztrati tolik vzorku
zpracovavanim preruseni ze to bude spise orientacni.
Je mi jasne, ze to neni profesionalni osciloskop,
ale za 1500,-Kc 8MHz s optickym oddelenim a logickym
analyzerem je super.
Jirka Netopil