HSDL - infra

Honza Krejsa barborak02
Středa Březen 17 11:50:12 CET 2004

Ahoj, mam jeden dotaz ohledne infra ledek, konkretne hsdl4230 nebo 4220,
moduluji ji na 1 us pulsy, a kdyz vysledek snimam pres pin siodu, vychazi z
toho takova pila, rychly nabeh, pozvolny pokles, frekvence pulsu 300 khz,
ocekaval jsem ze zhasne uplne. Mam ji zapojenou pres jeden tranzistor bc639,
modulacni signal do toho tranzistoru palim hned z hradla. V impulsech o
delce 1 us tam skutecne potom tece 500 mA. Moje otazka tedy zni, je to
normalni? Nebo je chyba v driveru pro led?

(scema na laser. tel . poslu hned jak najdu schemata)

Honza Krejsa