elektro-kolo

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:50:12 CET 2004

Jistou dobu jsem si pohraval s myslenkou prodavat elektrokola, kontaktoval
jsem nekolik vyrobcu, ale bohuzel ceny jsou nastaveny spise jako prestizni
hracky pro snoby, nezli predmet kazdodenniho uzivani. Proto jsou asi take
zridka k videni. V podstate nemohly konkurovat _novym_ babetam. Vyzadovaly
specialne konstruovany ram, takze nebylo mozne kupovat jenom motor s
prislusenstvim, ale muselo by se vzit cele kolo, coz se prodrazilo i na
doprave.

Akumulatory jsou budto olovene (tezke), pripadne NiMH (drahe), snad i NiCd
(bez zaruky). Dle prospektu to jede tak 35km/h, kdyz na tom sedi 30kg cinanka.

J. Hanzal