kondenzatory

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:50:11 CET 2004

Co se tyka promennych kondu - pro tyto ucely prodava GES stiskavaci
kondenzatory. U otocnych se pri takovem vykonu svari nebo poskodi dotek v
otocnem lozisku. S temi stiskavacimi kondy z GESu ale taky nemam moc dobre
zkusenosti. Kontakty a pruzne plosky jsou zrejme z pruzinove oceli. Pokud
jde o kmitocet, kde je nutne pocitat se skinefektem maji tyto soucasti
takovy odpor, ze se dokazi prochazejicim proudem rozpalit a odpajet z desky.
Me se to stalo na kmitoctu 144MHz pri vykonu 100W takze nic moc. Ale v PROFI
koncich jsem podobne stiskavaci kondy videl a jsou studene. Zalezi taky na
navrhu PA - aby ten kond byl v miste, kde je vyssi impedanece a netekl prez
nej takovy proud.
Ovsem pokud jsem tento kond ve stejnem miste nahradil doma vyrobenym
stiskavacim kondem z pruzinou z fosforbronzu byl jen slabe vlazny.

V GESu tez pro koncove stupne prodavaji specialni slidove bezvyvodove
kondenzatory ale maji bohuzel velmi omezeny sortiment hodnot. S temito kondy
skusenosti nemam.

Vse je to v katalogu GESu.

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: David Belohrad [mailto:belohrad@isibrno.cz]

Kolegove,
potreboval bych nekde v cechach sehnat kondenzatory. Jak pevne tak otocne.
Rikate
si v cem jsou tak jine od tech co se daji koupit v gemu???

4) vysoke napeti... vzhledem k tomu, ze kondenzatory budou zapojeny na
vystup
60dBm zesilovace, potrebuji aby vydrzely tak 4000Vac
5) kapacita radove 0.5pF-100pFmax