ponuka

newsrobot newsrobot
Středa Březen 17 11:50:11 CET 2004

pani,

nedavno tu bezala diskusia o Rabbit developer nástrojoch. Ozvalo sa mi
niekolko ludi z vaznym zaujmom o tieto cipy. Na zákalde tohoto zaujmu sa mi
podarilo vybavit u Rabbit dost vyhodnu zlavu, ale je limitovana mnozstvom
odberu, resp. minimalnou ciastkou. Ak su tu zaujemcovia o kupu tohto dev.
prostredia, tak je tu moznost nakupu s vyhodnou zlavou (-30 az 35% s end
user ceny). Cele to vsak musi byt objednane naraz.
Pripadny zaujemcovia mi piste na moj privarny mail: lubos-sw@cpeclub.com

Pre tych co nevedia co je Rabbit, tak doporucujem
www.rabbitsemiconductor.com
Su to cipy na baze Zilog s Dynamic C jazykom a plnou podporou TCP/IP
komunikacie a Ethernet.

Pre tych co by si "mysleli", ze tuto akciu robim pre vlastny zisk, musim
upozornit, ze ja uz mam dev. pack od Rabbit za riadnu cenu. Mojou snahou je
len pomoct tym co vahaju a maju zaujem o embedded aplikacie a ich vyvoj a
tym aspon trochu podporit vyvoj smerom vpred.

Lubos