Kopirovanie diskiet

Jirka Netopil JNetopil
Středa Březen 17 11:50:09 CET 2004

Mam vlastni programek na kopirovani licencnich disket.
Posledne mi vsak nekdo psal, ze ten program pada.
Problem muze byt jedine v tom, ze jsem nastavil nedostatecne
velky zasobnik a ten v novejsim (nenazranem) systemu proste pretece.
Zvetsil jsem zadobnik z 500B na 10kB a znovu jsem to zkompiloval.
Je to na adrese: http://mujweb.cz/www/jnetopil
Jinak ten program zkopiruje kazdou disketu vcetne licencnich
informaci (jinak nezkopirovatelnych).
Jirka Netopil