zaznam zvuku na pocitac

Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:50:06 CET 2004

Ahoj, mam nasledujici problem:
Pri prehravani wav zvuku stereo, 16 bit, 44,1 KHz na pocitaci 486 100 MHz
pod WIN98 se mi ztraceji kousky zaznamu cca 0,2 az 0,5 s a jine se vicekrat
opakuji. Zaznam je snad v poradku (?), pokazde to dela v jinych mistech.
Dela to
v GoldWave 4.19, v Media playeru i ve starem Audio racku, ktery byl soucasti
zvukovky Addonics Sound vision 150P. Tento efekt jsem obcas pozoroval i ve
WIN95, ve WIN98 je to o dost horsi. Dela to i pri mono, ale mene. Bezpevne
to stiha mono 32 KHz.  Uz jsem pozaviral co slo, kdyz dam ctrl
alt del, vypise to jen explorer a internat a to, co jsem pustil. Pokud disk
pri prehravani blika pravidelne, hraje to dobre. Jenze obcas se rozsviti
treba na 0,5 s (nepravidelne cca jednou za 3 az 5 vterin) a pak to blbne.
Defragmentace nepomaha a na disku je mista spousta. Disk je 7,5 GB rozdeleny
na dva. Na spodnim (C) je FAT 16 bitova, na hornim 32 bitova a dela to na
obou. Bios umi LBA a fdisk si pustil správu velkych disku.  Disk (Western
Digital) ma vyrovnavaci pamet 2M. Potrebna prenosova rychlost 160KB/sec
prece neni tak velka?
Jedno reseni jsem uz vymyslel, jen nevim, jestli dobre. Objednal jsem linux.
Radsi bych ale tyto veci delal ve windowsech, jen kdyby to fungovalo.
Andel