BAD sektory HDD

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:50:05 CET 2004

Hello Luky,

neděle, 8. října 2000, you wrote:

L> Zdravim vsechny v konferenci.

L> Mam tez disk Samsung, ale 4.3GB a po asi pul roce pouzivani se mi na disku
L> objevily BAD sektory podobnym zpusobem - roztrouseno po disku asi 5 vadnych
L> clusteru (a v kazdem jeden vadny sektor). Naprava asi zadna, asi by pomohla
L> reklamace, ale po zkusenostech mych pratel s reklamacnim odd. jiste
L> olomoucke firmy radeji neriskuji, takze jsem vadne clustery a par dalsich v
L> jejich okoli (pro jistotu) oznacil jako spatne a disk provozuji (zatim bez
L> problemu) dal. To je taky asi, krome reklamace, IMHO jedine reseni. (Mozna
> [...]

Já teda navim, ale jestli jsou na disku nějaká důležitá data, tak si
docela dost zahráváte. Mám zkušenost z několika disků, že vadné
sektory začnou postupně přibývat. Jestli je ten disk v záruce, tak
bych ho určitě reklamoval, ať je prodejce jaký chce.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
  http://afilip.kgb.cz
        ICQ:64650313