dekodovani satelitu

Kartal Miroslav Miroslav.Kartal
Středa Březen 17 11:50:04 CET 2004

Zdar!
Existuju dve moznosti ako na cryptoworks:
Nasi severny susedia maju software na odblokovanie celkom,alebo ciastocne
zablokovanej karty do dekodera,fungovat by to malo cez klasicky DumbMouse
kompatibilny interface.Podla ich vyjadrenia by mali ist s tym softom
odblokovat vsetky packety na vsetkych cryptoworks kartach do roku 2117 !?
Dalsia moznost je naklonovat existujucu kartu. Tato karta je asynchronna
procesorova cipova karta pracujuca s protokolom T=0 (to iste pouziva aj GSM
Sim karta,ktora je uz klonovatelna :))) )
Zatial vsetko!
Miro

-----Original Message-----
From: Libor Kavan [mailto:lkavan@krkonose.cz]
Sent: Monday, October 09, 2000 7:27 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: RE: dekodovani satelitu

At 09:45 9.10.2000 +0200, sirotnik.rastislav@slsp.sk wrote:
>Existuju tzv. piratske karty roznych druhov najcastejsie s PIC+EEPROM ale
aj
>PC interface prepojene cez COM port. Kody sa daju stiahnut z inetu.
>Pre Kabel+ (UPC) sa vsak (zatial) nedaju pouzit, lebo UPC pouziva kodovaci
>system CryptoWorks a tento nebol este nalomeny.

Ja jsem zase slysel, ze napriklad Czech Link, ktery jede na Cryptoworks uz
cracknuty je. Mel bych v dohledne dobe ziskat schema+soft, takze uvidime.
Ale urcite tam zase bude muj neoblibeny PIC :-( Ale mozna budu mit i nerzi s
AVR.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv