USB

Juro... juro.v
Středa Březen 17 11:50:03 CET 2004

Ak uz sme pri USB, potrebujem pripojit dve kamery na jeden USB pomocou
prepinaca, vzhladom k tomu ze ani jeden softver mi nechce spracovat dve USB
kamery sucasne na dve USB porty.
Preto by som rad napojil dve kamery na jeden USB a pripinal ich relatkom ?
... No pri odpojeni kamery okamzite softver detekuje nepritomnost hardveru
na USB a zahlasi chybu a zaroven odpoji napajanie USB. Co s tym ?

Dik Juro Presov