USB

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:50:03 CET 2004

>Ak uz sme pri USB, potrebujem pripojit dve kamery na jeden USB pomocou
>prepinaca, vzhladom k tomu ze ani jeden softver mi nechce spracovat dve USB
>kamery sucasne na dve USB porty.
>Preto by som rad napojil dve kamery na jeden USB a pripinal ich relatkom ?
>... No pri odpojeni kamery okamzite softver detekuje nepritomnost hardveru
>na USB a zahlasi chybu a zaroven odpoji napajanie USB. Co s tym ?

Obavam se, ze z prepinace nebude nic. RS232 a USB maji sice oba v nazvu
slovo 'seriovy', ale tim podobnost konci. I kdyby se prepnuti povedlo tak
rychle, ze to PC nezjisti, druha kamera nebude zrejme spravne
inicializovana a opet to nekde skonci. Tady by mohl pomoci asi jedine
upgrade software.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East