Thinkpad 755CSE

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:50:02 CET 2004

Sice ho neznam, ale zkusil bych Ctrl Alt S, Ctrl Alt Esc, Ctrl Alt F1 a
podobne kombinace. Nektere notebooky, co mi prosly rukama taky umoznovaly
vstup do setupu az po POSTu, nikoliv v jeho prubehu. Pokud nic nepomaha,
vetsinou provedu nejaky brutalnejsi zasah (od zmacknuti mnoha klaves
najednou dlani az po vyndani konektoru HDD). To vetsinou POST identifikuje
jako neresitelnou zavadu a na obrazovce ukaze nejake moznosti klaves,
kterymi je mozno jit dal nebo vstoupit do setupu a tam to opravit.

							Jakub Serych