Antenni nesmysl

Martin Sanek martin.sanek
Středa Březen 17 11:50:01 CET 2004

Zdravim vsechny na konferenci,
mam problem a nevim jak ho vyresit, protoze tahle oblast
neni moje parketa. Mozna ze se stim uz nekdo setkal:

Jsou dve anteny, jedna sirokopasmova 21-60 kanal a druha jenom
na 12 kanal. Svod je resen koaxialem a je pouzit pasivni hybridni
slucovac(Teroz T226).
Antena na 21-60 kanal ma sirokopasmovy zesilovac(Teroz T453F), ktery je
pripojen primo
na svorky anteny (300 Ohmu vstup) a je napajen od televize po koaxialu
(samozrejme
spravne oddelene).
Po zapnuti napajeni do koaxialu (pro zesilovac), prestane funkovat
(zacne skakat,
nebo je to hodne ruseny) 12 kanal. Po odpojeni napajeni, 12 kanal
funguje
zcela bez problemu.

Nevi prosim nekdo, co delam spatne? Muj nesmely nazor byl, ze ten
nestastny
slucovac pri prilis silnem signalu ze sirokopasmove anteny, neco
propousti do
anteny na 12 kanal a tim se to cele zkratuje (myslim VF slozka). No jak
tak
na to koukam tak je to pekna blbost, ale vazne nevim co nefunguje?!

Za kazdy napad budu vdecny.

Martin Sanek