MMDS slaby signal

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:50:01 CET 2004

Pozor na takove firmy. Zazil jsem podobnou firmu pri vystavbe mikrovlneho
spoje (delal to znamy, ja jsem se byl jen ze zajmu podivat, takze nevim, co
to bylo za firmu), za podobne profesionalni promereni si tehdy rekla nekolik
(myslim 4 - 5) tisic Kc. Promereni byla naramna taskarice. Na strechu vylezl
chlap s triedrem, koukl se na cilovou lokalitu a rekl: "Jo dobry, vidim to,
muzeme instalovat."

						Jakub Serych