Re: Elektronický kompas

Jiri Reich jreich
Středa Březen 17 11:49:58 CET 2004

Preji dobry den
Delal jsem nejake pokusy s touto soucastkou a vysledek je, ze jiz vim kudy
cesta nevede :-))
Jara Cimrman by mel radost. Nepodarilo se mi sehnat nejakou rozumnou
dokumentaci
a tak jsem si musil vystacit s udaji z datasheetu. Jsou tam nejake
nastavovaci civky,
kterymi se pravdepodobne urcuje pracovni bod toho halova mustku.
Predpokladam,
ze nejakymi inpulsy se to budi a odezva mezi jednotlivimi pulsy se asi bude
menit podle
polohy soucstky vzhledem k mag. poli zeme. Samotneho by mne tahle
problematika zajimala
ale jiz se zacinam smirovat se skutecnosti, ze budu nucen koupit jiz hotovy
modul.
V nedavne minulosti se tyto moduly prodavaly pouze v USA, dnes je jiz mozno
je sehnat
i SRN. napriklad na teto adrese: http://www.sander-electronic.de/bae1017.htm
Jen ta cena mi stale vyrazi dech. V USA byly pred rokem k dostani za cca
50$.

Zkusim se zastavit v FK technics, az budu mit cestu do Prahy, snad tam ten
modul kompasu
budou mit a ukazi mi ho. Mozna ze by slo z nej nejak vytahnout nejaky
uzitecny signal.

Pokud by nekdo mel k teto problematice nejake dalsi informace rad se poucim.
S pozdravem
Jiri Reich
jreich@top.cz
jreich@mymail.cz  (s upozornenim na mobil; with notice to mobile phone)